onsdag 26. mars 2014

Jula varer helt til påske...

Det er blitt en stund siden Jul nå...
Men når jeg glemmer å publisere min eneste jule-LO i år 2013, så får det heller blir nå enn aldri ;) heheh
Bilde til julekortet 2013 tok jeg selv.
Jeg og guttungen løp ut imellom noen regnbyer, og tullet rundt, både høyt og lavt!
Og det resulterte i veldig mange fine bilder!
(De får dere nok se en del av senere) ;)
Og på en, to tre så var julekortet klart!
Jippi!



På denne LO'en har jeg brukt:
- Mønsterark og Halvperler fra Papirdesign
- Bokside
- Metalclips
- Snøkystaller kuttet ut med silhouette
- Wood veneer stjerne fra Studio Calico
- Alfasticker fra Panduro
- Thickers
- Stencil fra Studi Calico
- Modeling paste
- Datostempel

Takk for at du titter :)


3 kommentarer:

  1. Flott LO :o) Og for en nydelig gutt du har *smelt* de øyne altså ^^ Mye fint i bloggen din, surfet litt rundt og snoket nå jeg. Du har herved fått en plass i bloggrullen min ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde, og kjempelekker LO. Digger den røde bakgrunnen.

    SvarSlett
  3. Ååå så tøff! Digger den bakgrunnen og detaljene!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails