torsdag 12. september 2013

September prosjekter

I september har vi i Design teamet til Blue Fern Studios vært så heldige
å få jobbe med de nyeste kolleksjonene til 7 dots studios!!
Det var gøy å kombinere chipboard med 7 dots studios fanastiske produkter!

"My guy"
Jeg har brukt 7 dots studios nye kolleksjon "messy head"
Alle chipboardene er malt med hvit gesso, deretter har jeg hatt på gelatos.
Dette var for å få en litt tilfeldig "look" på chipboardene.
Den svarte pilen er malt med svart dabber. 


Jeg har brukt: 

"Bits of honey"

"quatrefoil page panel"

"Directions"

"Mister stuff"

"Picture perfect"


"You have the key to my heart"
Jeg har brukt papier fra 7 dots studios "9th wave" kolleksjon
Jeg har forandret bakgrunne på papiret litt ved å bruke sjablong og gesso, og ett sjakkbrett stempel. 



Jeg har brukt: 

"Marrakesh panel"

"Vintage keys"


Takk for at du titter!
Håper du fikk litt inspirasjon, og velkommen tilbake :)

3 kommentarer:

  1. Utrolig lekre LO-er Kristine! Elsker de :)

    SvarSlett
  2. Lekker og leken LO´er Kristine. Min personlig favoritt er nok den nederste, den fikk et litt sann mystisk inntrykk over seg :-)

    SvarSlett
  3. Nydelige LOér.. Herlige Farger.. Og ikke minst Nydelige smil fra en herlig gutt..
    Flott og Kreativt.. Å du får det til å se så lett ut! :o)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails