lørdag 8. oktober 2011

Forandring fryder!

Endelig ble det ny pult på meg! Jippiii! 
Nå har jeg stor og god plass til å scrappe på! 
Var helt fantastisk å endelig få det slik jeg har ønsket lenge, 
og ikke minst å få orden i saker og ting! 
Nå er alt så oversiktlig og ryddig her! 
Herlig med 2 meter lang pult 


Litt forskjellig oppbevaring


Min elskede expedit hylle! 

Kjøpte dette lure hjørnebordet brukt! 
Akkurat passe til min cuttlebug! 

Og i skuffen fikk jeg plass til alle dies'ene mine
og kutteplatene!

Opp på expedit hyllen min har jeg kort jeg har laget,
og layouts som enda ikke har kommet i ramme
eller album!

Stenger og kroker fra Ikea er ett must!

Disse to smarte hyllene kjøpte jeg i går, 
det er egentlig krydderhyller, men passer perfekt til
oppbevaring av mist, lim, stempelputer, maling osv

Endelig har jeg fått orden i mist'en min!

Har kjøpt meg båndholder på panduro!
For første gang siden 2007 har jeg oversikt over båndene mine... 
Ikke at jeg har så mange av de...

Og til slutt men ikke minst, Clip it up'en min!

Takk for at du leste hele innlegget ;) 
Og takk for at du besøkte bloggen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails