søndag 17. april 2011

Utfordring 25: Emballasje, DT bidrag Scrapperiket

Vi vil se emballsje. 
Dere kan velge selv om dere vil lage den helt fra bunn av, eller dekorere en ferdig emballasje. 
feks. melkesjokolade kort, dekorere ett syltetøyglass, påskeegg, gaveposer, esker, osv. 
Dere velger selv farge og fasong. 
Det er lov å levere flere bidrag. 
Og man kan kombinere vår utfordring med andre, så lenge man tydelig kan se at bidraget passer vår utfordring. 
Det er IKKE lov å linke tilbake, bidragene skal være nye. 

Frist: Lørdag 30 April, kl 24.00
Du kan også levere bidrag på e-post: scrapperiket(alfakrøll)hotmail(dot)no
(grunnen til at jeg skriver det slik er for å unngå spam, virus og falske e-poster.)

Vi gleder oss til å se bidragene deres! 

Her er mitt DT bidrag: 



Jeg har dekorert en gavepose.
Jeg har brukt:    
Metallpynt fra Korthobby, Stempeltrykk fra Magnolia, Silhouette figurer, Blomst fra Iam roses, Roser fra Papirloftet, MS royal butterfly punch, MS Doily Lace punch og Mønsterark fra Pion

Trykket er fargelaget med: 
Hud og kinn: Tattered rose
Kjole og sko: Faded Jeans
Sokker: Antique Line
Hår: Antique Line og walnut stain
Kaken: Faded Jeans, Antique Line og mustad seed på lysene
Skygge: weathered wood

Jeg deltar på følgende utfordring med denne: 

1 kommentar:

  1. Så nydelig dette var!! Flotte farger du har brukt, og flotte roser!
    Takk for ditt bidrag!
    Klem Anette - AS

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails