torsdag 30. desember 2010

Skissedilla #92

Dette blir årets siste bidrag fra min kant..
Men det er heldigvis ikke lenge igjen til ett nytt år!
Gleder meg til alt 2011 har å by på. Tror det blir ett meget spennende år!
Masse mer Scrapping blir det nok også, og heldigvis for det.

Jeg vil benytte annledningen til å ønske alle ett riktig godt nyttår!

" Her er en layout med bilder fra min lille prins sin 1-års dag!
Den ble feiret med kake, gele, is, muffins og brus! 

Han skulle få spise kake helt selv. Men ble ganske så skeptisk når vi bare satt maten foran han. 
Satt kjempe lenge å såg på Mamma'en sin og maten, og skjønte fint lite. 
Tilslutt tørde han å prøve forsiktig med en finger ned i kaken, men det var vist litt skummelt... 
Så han tok like gjerne å puttet hele ansiktet ned i kaken! 
Han såg ikke ut etterpå, men kaken hadde han hvertfall fått spise helt selv! 
Man blir bare 1 år en gang! "


4 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg meg en god latter! Kjempe artige bilder av en nydelig ett-åring! Skikkelig flott gutteLO!! Liker de freshe fargene!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Lekker Lo og flotte bilder av 1 åringen.
    Godt nytt år.

    SvarSlett
  3. Vilken herlig LO! Så artig historie og perfekte bilder!

    SvarSlett
  4. haha..noen så utrolig herlige bilder da!!! Elsker faktisk hele LO'en din - blir så glad av å se på den!

    Godt nytt år !

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails