søndag 29. mai 2011

End of summer

Jeg ble veldig inspirert når jeg holdt på med mitt DT bidrag til Scrapperikets utfordring 28: sommer
så jeg laget ett kort til med tema SOMMER! 
Forhåpentligvis er sommeren like rundt hjørnet, fordi om det på vestlandet i dag regner opp over! 


Materialer jeg har brukt: 
- Mønsterark fra Pion Design
- Stempel fra Momanning, End of sommer
- Blomster fra wildorchid
- Spellbinders
- MS sommerfugl, royal
- Hjemmelaget pebbles
- Tekstempel fra Stempelglede
- Halvperler
- Stempeltrykket er malt med distress

Takk for at du titter, og velkommen igjen :)

Jeg deltar med kortet på disse utfordringene: 

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort, flotte detaljer, lekre farger. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. What a great card hun! This is so beautiful and love all of the summer feel your card gives off! :) Thanks so much for joining us at WOC!
    Hugs~ Kim

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails